Intrebari Frecvente
Prin ce metoda pot contacta serviciul Relatii Clienti ?
Prin ce metode pot plasa o comanda ?
Cum realizez o comanda online pe site-ul Distinctive.ro?Pentru a plasa o comanda, este necesar să:
Cum îmi creez un cont pe Distinctive.ro?
De ce să îmi fac cont pe site-ul Distinctive.ro?
Cum îmi pot actualiza datele din cont?
Cum pot verifica statusul comenzii mele?
Cum pot anula o comandă?
Daca am comandat mai multe produse, care este procesul de livrare?
Care sunt modalitățile de plată pe Distinctive.ro?
Card bancar - După plasarea comenzii online, vei fi redirecționat către pagina procesatorului de plăți, unde vei completa datele cardului. Comenzile pot fi achitate și în rate prin cardurile:AlphaBRD FinanceCard AvantajStar CardBRD (pentru sume de peste 200 lei)Bonus Card
Ramburs - După plasarea comenzii online, vei primi mailuri cu statusul comenzii efectuate. Plata se va face către curier, în momentul livrării. In cazul in care au fost comndate mai multe produse diferite aceste sunt livrate din stocurile diferite din tara de aceea veti primi colete diferite si nu vor ajunge toate in acelasi timp.
Cum se face livrarea?
Cum pot vedea statusul comenzii mele?
Care este taxa de livrare?
Ce pot face daca produsul primit de la curier este deteriorat?
Care este perioada de livrare ?
Care este termenul de retur?
Care este taxa de retur?
Care este procedura de retur?
În cât timp mi se va rambursa suma achitată?
Cum pot face o reclamație?
Daca marimea nu este buna, cum pot schimba produsul?
Cum ma pot dezabona de la Newsletter?
Cum pot achizitiona un voucher si care este modul de primire al acestuia?
Sunt produsele de pe site originale?