Politica de retur
Daca sunteti nemultumit de produsul cumparat de la www.distinctive.ro, vreti sa renuntati la achizitie si implicit sa primiti banii inapoi, puteti sa aplicati pentru procedura de retur a produselor in 30 zile, conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Completetati Formularul de retur si specificati daca doriti retur sau schimb, iar pentru returnarea sumei de bani, veti specifica si contul bancar (daca ati platit ramburs). Asigurati-va ca adaugati in formular toate produsele pe care intentionati sa le returnati/schimbati.
Dupa completarea formularului de retur, primiti email de confirmare ca am preluat cererea si noi vom trimite un curier la adresa indicata de dumeavoastra in formular. Aveti responsabilitatea impachetarii produselor in ambalajele originale.
Odata primit, noi verificam produsul, daca toate conditiile de retur au fost indeplinite, iar dumneavoastra primiti email de acceptare a cererii.
Dreptul de retur in 30 zile se adreseaza doar celor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.distinctive.ro.
Serviciul de schimb presupune returnarea produsului pentru care se doreste o modificarea de marime. Costurile de transport aferente preluarii produsului comandat initial si aferente livrarii produsului vor fi suportate de catre Distinctive.ro, in limita unui schimb. Pentru orice cerere de schimb suplimentara se va achita o taxa de transport in valoare de 25 Lei.
Daca produsul primit nu corespunde asteptarilor si optati pentru schimb, va rugam sa:
Completati formularul de schimb, pe care il gasiti la sectiunea “Informatii Utile” din partea de jos a siteului.
Precizati in campul "Observatii" codul si marimea dorite si trimiteti formularul catre noi.
In cazul in care sunt mai multe produse de schimbat, le puteti trece pe toate intr-un singur formular pentru a putea fi preluate in acelasi timp.
Impachetati produsul pe care doriti sa il schimbati pentru a fi preluat de catre curier.
Curierul nu va aduce produsul nou in momentul preluarii produsului schimbat. Produsul nou il veti primi dupa ce coletul destinat schimbului va ajunge la noi si va fi verificat.
Rezervarea produsului dorit se va face in momentul procesarii formularului de schimb in functie de disponibilitatea produselor.
Daca alegeti un alt produs cu un pret mai mare, diferenta se va achita ramburs, la primirea coletului. Daca valoarea este mai mica, diferenta o vom restitui in contul IBAN pe care va rugam sa il specificati in formularul de schimb
In calitate de client, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 30 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Dreptul de renuntare la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Termenul de 30 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe din ziua in care dumeavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul indicata de dumeavoastra, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:
in cazul in care comandati printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care dumeavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul indicata de dumeavoastra, intra in posesia fizica a ultimului produs;
in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care dumeavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul indicata de dumeavoastra, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese;
in cazul contractelor pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata, ziua in care dumeavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul indicata de dumeavoastra, intra in posesia fizica a primului produs;
Omisiunea informatiilor privind dreptul de retragere
In cazul in care noi nu v-am transmis informatiile privind dreptul de retragere conform dispozitiilor OUG 34/2014, perioada de retragere expira la 12 luni de la sfarsitul perioadei initiale de retragere de 30 zile.
In cazul in care noi v-am transmis informatiile privind dreptul de retragere in termen de 12 luni de la data la care produsele/serviciile se considera livrate, conform mentiunilor din sectiunea de mai sus, perioada de retragere expira in 14 zile de la data la care dumeavoastra primiti informatiile respective.
Obligatiile care ne revin in cazul returului
Va rambursam sumele primite din partea dumeavoastra nu mai tarziu de 14 zile de la data la care v-am notificat pe email ca au fost indeplinite conditiile de retur.
Va rambursam sumele aferente produselor folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de dumeavoastra pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care ati fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina dumeavoastra plata de comisioane in urma rambursarii. In cazul in care ati achitat ramburs, atunci vom avea nevoie de un cont bancar in care vom transfera sumele mentionate mai sus.
Fara a aduce atingere primului paragraf, al prezentei sectiuni, noi nu suntem obligati sa rambursam costurile suplimentare in cazul in care dumeavoastra alegeti in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de noi.
Cu exceptia cazului in care noi ne-am oferit sa recuperam produsele, putem amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea dumeavoastra conform careia ai trimis produsele catre noi, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
Ne rezervam dreptul ca, in cazul in care anumiti clienti refuza periodic primirea produselor comandate, sa anulam comenzile ulterioare primite de la acestia, precum si dreptul de pastrare a taxelor de curierat, in cazul retururilor succesive.
Obligatiile dumeavoastra in cazul retragerii din contract
Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. In cazul contractelor in afara spatiilor comerciale, in cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul incheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate in mod normal prin posta.
Conditiile pentru ca un Produs returnat sa fie acceptat sunt urmatoarele:
a) Produsul sa nu fi fost purtat,
b) sa prezinte atat eticheta interioara (informatii cu privire la modul de intretinere), cat si cea exterioara,
c) sa nu fi fost deteriorat.
Costul de transport pentru primul retur aferent unei comenzi este suportat de catre Distinctive.ro. Incepand cu al doilea retur costurile sunt suportate de catre client. Valoarea taxei de returnare este de 25 lei.
Exceptari de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere, in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:
Completati Formularul de retur